View Single Post
Sitat av meitemark Vis innlegg
Før KP kom var ekstremt mange tråder forsøplet med poster der hele meldingen til noen var sitert og under var det skrevet "jeg er enig med deg". Ja, vi vet at noen skriver poster for "likes", med KP kommer vi ikke unna det, samtidig sparer vi oss for de aller fleste tilfeller der noen heller roter til tråden for å erklære sin enighet.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å være vanskelig, men hvordan forhindrer KP folk i å skrive slike poster du siterer? Det finnes jo fortsatt eksempler på slike poster - er det ikke bare å slette de med god samvittighet slik jeg er sikker på at dere gjør pr.dags dato også?

Etter 7års fartstid på forumet må jeg si meg enig med mye av det som blir nevnt ovenfor. Jeg kjenner til stadighet på at det føles avskrekkende og komme med innspill og meninger da man så fort blir trakket på av neste mann som kommenterer dersom man ikke er helt politisk korrekt og har studert ordlegging -og forums-debatt på høyskolen.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det handler vel heller om å lære seg litt grunnleggjande debatteknikk om ein vil delta. Det er på ingen måte påkrevd med høgare utdanning. Sjølv har eg vel nøyaktig 0 studiepoeng i humanistiske fag. Forøvrig så er teksten din eit døme på nettopp ein hersketeknikk - du lager ein stråmann, og argumenterer mot den.
Vis hele sitatet...
Det virker unødvendig å påpeke det for vi vet begge to at det er satt på spissen og at jeg selvsagt ikke seriøst mener at eliten på Freak har høyere utdanning innen humanetiske fag. At du henger deg opp i det og gjør ett forsøk på latterliggjøre ett så lite aspekt av posten min når jeg prøver å komme med konstruktive tilbakemeldinger for å forbedre forumet gir vell egentlig bare tråden min mer troverdighet.
Hvordan skal man lære debatteknikk uten å debattere? Mener du at debattekniken må være medfødt for at man skal være verdig å delta i en debatt på Freak?

Herseteknikk? At du blåser opp ett kort avsnitt i en lenger post og diskuterer noe som ikke er å diskutere og åpenbart er satt på spissen kan vell heller ansees som herseteknikk.

Vennligst opplys meg om hvor jeg uttrykker herseteknikker, jeg forstår det ikke..

Sitat av vidarlo Vis innlegg
For det er ingen som har slike forventninger til innlegga på nFF. Derimot har vi eit krav til kvaliteten på innlegga, nettopp for å halde ein sakleg diskusjon.
Vis hele sitatet...
At ingen på nFF har slike forventninger er sikkert like vanskelig for meg å motbevise som det er for deg å bevise. Min oppfatning er derimot at det er det. Uten å være sikker vil jeg anta at du blander mellom forventninger og krav. Jeg spesifiserer at jeg sikter til alle medlemmene på nFF, ikke utelukkende admins.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Grunnen til at det ofte vert sletta er enkelt og greit at det ikkje er så veldig produktivt at alle sit på kvar sin hest og diskuterer noko heilt anna enn det avsendaren faktisk skreiv.
Vis hele sitatet...
Jeg skriver heller ingenting om at det blir slettet. Det jeg prøver å skrive er at det blir dårlig mottatt av andre brukere. Folk er kjappe til å angripe så lenge man ikke er helt politisk korrekt. Mulig jeg har ordlagt meg dårlig, men jeg siktet ikke til at tråder/innlegg blir slettet.
Sist endret av Klistermerke123; 8. februar 2017 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.