View Single Post
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Sitat av Sondre Vis innlegg
Kansje ikke en ide å trekke inn en Heroin diskusjon i dette men jeg skjønner hvor du vil, og mye av det du skriver er sant.

En forbudspolitikk gjør at hasjrøykere blir satt i samme bås som Heroinbrukere, amfetaminbrukere og pillenarkomane.

skadevirkningene av hasj går på at man blir mindre sosial, Holder seg hjemme og er slapp. Skulle gjerne gått ut mere å røyka jeg. men så fort jeg blir stoppa av en politimann på gata med ei bønne i lomma får jeg forelegg for narkotika som igjen kommer på rullebladet i 2år.

Tror vi skal være forsiktige med å blande inn en heroin diskusjon i dette.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sondre Vis innlegg
Er enig i at å si at hasj ikke har skadevirkning blir feil. Men igjen så er de fleste skadevirkninger på marihuana såkalte "Secondary effect's". Som igjen kommer av at man må være kriminell for å røyke.
Vis hele sitatet...
hva sier du hvis jeg sier at cannabis utvikler/utløser schizofreni og ødelegger mennesker?
"alkohol er mye verre" ja, det er det
"men hvorfor innføre nytt rusmiddel da?"

det er ikke dette man må argumentere for, det er forbudspolitikken som skaper problemer
se portugal, mest liberale narkotikapolitikk (dekriminalisert alle substanser) og har hatt stooor suksess med nedgang av misbruk og OD
Sist endret av Spirituell; 2. mai 2012 kl. 20:11.