View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Hele denne uken har jeg bare 2 bokser bønner å en løk til mat hver dag + krydder. Så mye penger Som du får kan jeg bare drømme om. Jeg er glad for at du f0r virkeligheten i trynet for sånn som det virker som du holder på så synes jeg du trenger en oppvekker... ta å skjerp deg a. Vi er faktisk mange her ute som faktisk ikke har råd til mat og du fikk akkurat 21k kr og har kasta dem bort så derfor kommer du klinkende til nav. Skjerp deg. Jeg vedder på om du hadde fått nødpenger så hadde du bare brukt dem på dop uansett for sånn som du holder på er ikke normalt! Jeg ruser meg selv men kan ALDRI bruke 5k på røyk å 3k på knark haha Herregud!!!! Fy faen så bortskjemt du er. Jeg liker ikke å være så her krass så ta det med en klype salt.. men det finnes faktisk folk som ikke har mat og Som ikke har kasta boet pengene sine på xbox dop og røyk ��

Altså en boks med bønner koster 5 kr.. pluss løk er veldig billig.. fult måltid til 15 kr dagen. Skjerp deg å eller skal du kaste bort mange tusen på dop?
Sist endret av Absurd; 11. juli 2019 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.