View Single Post
Sitat av Zepur Vis innlegg
Betyr dette at du ikke bryr deg om at folk sulter i Afrika? Eller forstår du at folk kan bry seg om flere ting? Om du ikke gjør det, hva er det vi bør gå i fakkeltog mot? - siden vi bare kan velge én.

Så da du så fakkeltogene etter 22. juli, tenkte du "se på alle idiotene som vil drepe folk, men som ikke har våpen selv.."?
Er alle folk som demonstrerer mot barnemishandling infertile? Eller liker de rett og slett ikke det de demonstrerer mot? [COLOR="Silver"](hint: det kan godt hende det er det siste!)[/COLOR]

@laksir: INGEN av delene. Aldri.



Kan noen av pelsforkjemperne her gi meg én god grunn til å ha pelsdyroppdrett?
Vis hele sitatet...
Å gi dere noen gode argumenter, som jeg og andre har forsøkt er jo meningsløst, det er jo som å snakke til religiøse. Alt av argumenter preller av fordi dere nekter å høre på andre sider.

Jeg syns pels er flott og se på, og dyrene er nyttedyr som alle andre. Jeg sier ikke at alle som demonstrerer er fulle av dobbeltmoral, men i dette tilfellet så ja.
Jeg bryr meg om at folk sulter i Afrika. Jeg bryr meg ikke om pels. Det er mitt valg.
Det er også det faktum å forholde seg til at pels er noe folk ønsker å bruke. Det er både nyttig og fint, hvorfor kan ikke folk få lov til det. Så kan man heller jobbe for at vi i norge kan heve standarden for dyrene.

Det dere sier her er jo at dere vil det. Men aller helst vil dere jo stenge hele sulamitten. Er det ikke like greit å si det da? Ikke komme med vikarierende argumenter.