View Single Post
Laga en mod-ripper for Amiga. 22000 linjer assemblerkode hvis jeg husker riktig. 120kb, alt i en jævla sourcefil.

Da jeg slapp v1.0 var den over dobbelt så kjapp som alle andre rippere og fant mod-filer hvor id-stringen var fjerna også.

Dessverre har jeg mista kildekoden. Ikke at det gjør mye siden min gamle Amiga 4000 er solgt, men kunne vært morsomt... :-/

A fast, yet powerful moduleripper. (NEW!)
- The only ripper that doesn't use a single byte chip memory if fastmemory is present.
- The only ripper that also searches fastmemory and virtual memory, making it able to recover modules after a crash in ProTracker!
- Sophisticated decrunch engine that allows you to load and decrunch files as well as allocate the memory used.
- Supports redirectable IO, can be launched on a debug terminal.
- Finds the following formats: Laxity Tracker, NoiseTracker v1.0-2.2, Phenomena Packer v1.0, ProPacker v2.0-v2.1, ProRunner v1.0-2.0, ProRunner v2.0 preprocessed, ProTracker v1.0-3.18 (also 100-pattern modules), QuadraComposer v1.3-2.1, SoundTracker v2.3-2.5, StarTrekker v1.0-1.3, UNIC Tracker and Wanton Packer.
Vis hele sitatet...
Den ligger på Aminet fremdeles, men det er vel neppe mange som har bruk for sånt nå for tiden...