View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dough Vis innlegg
Må nesten forholde meg til det som opplyses her og det er at leverandør ikke har den på lager. Punktum.
Vis hele sitatet...
Paralellimport er lovleg. Det er heller ingen hinder i vegen for at seljar kjøper lykta av andre dei ikkje har ordinær avtale med. Dei kan, som alle andre, bestille den i ein nettbutikk... Det er igjen ikkje kjøpar sitt ansvar kor godt eller dårleg forhandlarnett seljar måtte ha.

Du kom heller ikkje opp med kva som skal vere seljar sitt hevingsgrunnlag her. Kva heimel er det dei nyttar for å heve kjøpet?
Sitat av Dough Vis innlegg
Produsenten lister den ja men jeg kan ikke se at den er å få kjøpt hverken derfra eller andre. Det ser også ut til å være en 5 år gammel lykt, tidligere toppmodell erstattet av H9R. Da er mitt beste tips å forsøke å få den.
Vis hele sitatet...
Eit alternativ er åpenbart levering av eit tilsvarande produkt. Om det vil vere teneleg for kjøpar er jo avhengig av om det vil fylle funksjonen til produktet han har kjøpt...
Sitat av Dough Vis innlegg
Over og ut med nok kverrulering ut uka for min del.
Vis hele sitatet...
Rull inn. Dette er for faen ikkje kverulering. Eg etterspør kor du har heimelen for heving frå seljar si side frå. Eg grunngir min argumentasjon, og kjem med konkrete spørsmål til din. Om nokon kverulerer her er det du, som pisser ut det samme i tre innlegg på rad, utan ny substans!