View Single Post
Rick's Avatar
Trådstarter
194
Sitat av Njord Vis innlegg
Bortskjemt er du
Men tror det her er veien å gå, tror egentlig ikke det kurerer førstegangskriminelle å sitte i et fengsel. Tror det er bedre at de har husarrest. kp
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke fotlenke akkurat er veien å gå heller, jeg føler meg ikke straffet av dette. To dager i uken får jeg sove en time lengre pga de møtene jeg må ha med friomsorgen sin milf. Dette hemmer kun det sosiale live mitt litt med at jeg må få besøk istedenfor å dra på besøk til folk, men så er ikke jeg den mest sosiale som er der ute uansett. Jeg personlig tror jeg hadde lært meg en større lekse av en tur i buret, kanskje det i det minste hadde gått litt inn på meg da.


Sitat av painmaster Vis innlegg
såg ikke så solid ut da , men tipper den tåler en støyt ja . Såg egentlig for meg en sånn svær greie som jeg har sett på film :P var litt mer hendig den dere ja .
Vis hele sitatet...
Den ser skrøpelig ut og høres veldig plastaktig ut vist du slår i den, men tro meg faenskape sitter godt! Hektet foten fast i en gardintrapp en dag på jobb, og var sånn at jeg fikk vondt i ankelen av rykket uten at lenka hadde tatt noen form for skade. Skal som skrevet tidligere høre om jeg kan få prøve å slite den av den dagen den skal av meg uansett