View Single Post
Rick's Avatar
Trådstarter
194
Sitat av Verilon Vis innlegg
Kan du legge inn et bilde av fotlenken?

Hvordan foregår hjemmekontrollene? Sjekker de bare at du er edru og til stede, eller kommer de inn og ser om du har øl i kjøleskapet f.eks?
Vis hele sitatet...
Står bare i gangen å blåser i ett alkometer av samme typen som politiet har, tar maks en par minutter også kan jeg fortsette å gjøre hva enn jeg gjorde før de kom. Selv har jeg en stor Bacardi flaske og tre Corona liggende der fra helgen før jeg fikk lenka på meg. Jeg drikker ikke så ofte men er tungt å se Corona'n bare ligge der, nesten så jeg hører at de hyler etter meg når jeg er i kjøleskapet! Rart det der hvor lyst man har på noe man ikke kan få..

Bilde skal dere få vet du, sånn ser den altså ut.


Sitat av eskil2k Vis innlegg
Fett! Hadde jeg hatt noe sånt, hadde jeg ikke brydd meg.. sitter jo inne dagen ut og inn om vintern uansett
Vis hele sitatet...
Tenkte også akkurat det, men tro meg.. du får bra mye mer lyst til å gå ut når det ikke lenger er en mulighet!

Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
ååå... fotlenke.. var det jeg skulle hatt i stedenfor bjørgvin ....
Vis hele sitatet...
Uten tråden din, så hadde jeg aldri greid å slått ihjel den tiden det tok meg å skrive alt dette. Så jeg er nesten litt glad at du sonet på gammelmåten jeg Jeg var ikke selv klar over at dette var ett alternativ før noen på jobb sa det, så kanskje flere ser dette som en mulighet nå.
Sist endret av Rick; 21. mars 2010 kl. 01:17.