View Single Post
Trådstarter
31
Sitat av Cloor Vis innlegg
Du prøver jo selv å provosere noe fram i denne tråden med å skrive han er Somaler.

Selv om ingen bryr seg.

Hva som får deg til å høre ut som en påvirket nazist? Mesteparten av meningene dine er relativt like til en kompis jeg har i frihetskamp greia og det er jo et non fucking stop med han og.


ser ikke helt for meg hvordan du tror vi vil oppnå denne ekte friheten i framtiden da alle i denne,nye og gamle generasjonen er opptat av tv/data/mobil/radio
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å provosere frem noe som helst. Eneste grunne til at jeg skrev at han er Somaler er fordi du sier jeg skriver som en nazist. Jeg hadde såklart ikke nevnt at jeg skulle møte noen i det heletatt hvis det ikke var for at du skrev det. Jeg skrev det bare fordi en nazist hadde åpenbart aldri vært venn med en Somaler og det håper jeg du forstår.

Haha, nå er det ikke sånn at jeg går å tenker på denne frihetskampen nonstop. Men det blir fort til at det er det jeg skriver om her når det er det vi diskuterer.

Jeg liker dette du skriver om tv-er og mobiler. Og jeg ser absolutt at dette vil være et hinder. Men hvis bommen er høy, så er det bare å hoppe høyere. Men dette er såklart lettere sagt enn gjort.

Jeg liker også at du skriver at dette er noe VI må oppnå, fremfor DU, som om jeg skulle vert aleine i det.

For vi må alle bli enige om at forandringer trengs. Og dette er såklart også lettere sagt enn gjort.

Serlig med tanke på hvor få det er som deler mitt syn her på forumet også. Og da med fokus på at mange her på forumet har et avslappet forhold til lover og regler som BAN så fint putterbdet.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Jo vet du det mener jeg helt seriøst. Basert på det du skriver i tråden så fremstår du som en våpenfanatiker, med nazistiske trekk som har ekstremt store tanker om egen fortreffelighet. Kort sagt, i mine øyne virker det som du er er en tidsinnstilt bombe som kan gå av når som helst om du føler deg krenket. De som ender opp som ytterliggående fanatikere de startet jo ikke som 100% ekstremister, det startet nok men en ulming som jeg føler er igang hos deg allerede.

Folk med fanatiske meninger uansett side er slik jeg ser det langt mer i faresonen for å virkelig tilte fullstendig en folk som er mindre bombastisk og ekstreme. Noe som jeg synes er ennå mer rødt flagg for deg er at du virker å leve i et litt vridd verdensbilde, og det virker å sitte dypt forankret hos deg.

Vi har hatt våpengærninger som har begått drap før. De hadde gjerne mer ekstremt syn på ting. Eller en tanke om at det var dem mot det etablerte og at snuten var ute etter dem. Kanskje dere burde stumpe hasjen for en periode å "få litt gjennomtrekk i toppen" slik at dere får luftet ut all paranoia og forvridde verdensbilder?

Jeg finner det du sier her i tråden å være uten rot i virkeligheten, og jeg tenker at du faktisk trenger hjelp. Og den hjelpen trenger du nå før du roter deg bort i ting du aldri kan gjøre om på.
Vis hele sitatet...
Hahaha. Jeg liker måten du ordlegger deg på. "Stumpe hasjen og lufte ut paranoia"

Jeg har personlig sluttet å røyke mye. Men det handlet mer om produktivitet og lungehelse. Jeg tar fortsatt en joint en sjelden gang, men det er veldig sjeldent.

Jeg kan forsikre deg. Ingen av oss er våpengerninger. Og ingen av oss har lyst til å drepe noen. Livet handler om om kjærlighet. Og det er noe jeg kan tenke meg er vanskelig å oppleve hvis man har drept noen. Også i selvforsvar. Ei tenker vi at det er oss vs snute. Vi tenker det er oss mot urettferdighet og korrupsjon. Og for å bekjempe det planlegger vi å eksponere de korrupte.

Du finner kanskje det jeg skriver her i tråend uten rot i virkeligheten. Men faktum er at jeg hadde ikke sittet her og skrivd om disse hendelsene hvis de ikke hadde skjedd.

Du trenger ikke ta meg på ordet. Men bare vit at det foregår mer bak lukkede dører her i landet en det de fleste har inntrykk for.

Og med det tar jeg kvelden.

God natt folkens
Sist endret av Lars99; 12. november 2018 kl. 21:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.