View Single Post
Jeg tror at hele verden bare er kaos, og på kanten til å kollapse. Rike familier i Amerika styrer USA og prøver å ta over verden og skape en stor nasjon. Dette tror jeg på grunn av måten de har invadert andre land, og sendt propaganda på tv først for at folk skal få en OK holdning til handlingene. Dette skjer med land som går litt i mot USA eller ikke vil være med på det dem finner på. Norge har nå blit ganske likt Amerika, og politikken her går rundt og rundt på grunn av måten det er satt opp på. Altså her mener jeg "demokratiet" og de politiske partiene. For å nå langt må en fronte partienes interesser, og de som vinner i denne politikken er de som står for de mest populære sakene, og dette kan påvirkes utenifra. Har også lagt merke til konflikten med Russland. Det virker som om Amerikanerene har lyst å ta over Russland med makt. De sender propaganda, setter sanksjoner og ruster opp rundt selve landet, og så har veldig mange en negativ holdning til russere og Russland etter ting de ser på tv.

Jeg tror det skjer mye på en gang i verden. Jeg tror at når et samfun når toppen så får det feil fokus, på samme måten som et menneske som har alt, trenger ikke jobbe for å få det bedre / klare seg og resultatet blir da at en finner noe å leve for / får andre interesser. Jeg tror det snart kommer krig eller solstorm. Et eller annet som gjør at vi brått blir mye færre mennesker som må bygge seg opp igjen og da vil også jorden bli frisk igjen i løpet av kort tid Kanskje vi også lærer å leve med naturen igjen etter hvert. Jeg tror naturen ødelegger denne menneskeheten før vi ødelegger den i hvertfal
Jeg tror også at myndigheter rundt om kring (eller myndighetene) er klar over at en apokalypse vil skje, og derfor har bygget så mye bunkere og tuneller under bakken til å hjemme seg i, og en plan om å komme ut igjen og ta kontroll og begynne på ny (new world order)