View Single Post
Reinert med beine !
griped's Avatar
Trådstarter
819
Sitat av voktern Vis innlegg
Du bommer selvfølelig kraftig om du bare tror at det er å dytte ned et tør i magen. Det du planlagger er temmelig likt en gastroskopi hvor man gir lokalbedøvelse en halvtime før man i det hele tatt går igang. Denne undersøkelsen utføres av profesjonelle, som har gjort det mange hundre ganger før de i det hele tatt får prøve seg på en pasient.

Den vanligste komplikasjonen ved denne type undersøkelser er rifter eller hull i slimhinnen, magesekken eller spiserøret. De må av og til sys for å ungå videre blødninger. Så ja. Det er en vesentlig risiko å putte et ikke sterilt rør ned i magen, for så å prøve å sende mat i form væske ned i magesekken via denne. Ideen er rett og slett tåpelig, og antageligvis vil du aldri klare å gjennomføre det.

Om du skal tvangsfore deg selv anbefaler jeg deg å lage shakes av skikkelig mat. Det smaker jævlig, men du slipper iallefall indre blødninger.

Her får du noen tips: http://www.menshealth.com/nutrition/...calories-a-day
Vis hele sitatet...
Jeg forstår kritikken og takk for tipset. Det er litt derfor jeg lagde denne tråden og, nå skal jo ikke jeg nedi med noen harde gjenstander. Og silikonslanger skal jo være veldig myke. Egentlig så ville jeg brukt en slange som nesten var tynn som en kondom.

Er jo et kjent partytriks det, svele ned en kondom og dra den opp igjen. Det er slik jeg tenker det skal være med slangen og. Jeg måtte google kondomer nå og det er laget av latex. Skulle funnet en latex slange som var typisk 8-10mm i diameter og gjerne ikke mer enn 0,1-,05mm tykk vegger, slik at den gjerne er helt flat inntil den blir fylt med mat.

Ved å bruke slike slanger, så trur jeg man ungår problemet med rift og irritasjon i spiserøret