View Single Post
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Synes dere burde tenke på at det faktisk er noen som er nødt til å fjerne alle disse blomsterne som ligger strødd ut over HELE byen en gang. Ikke spesielt koselig for de som må gjøre det, og blir hvertfall ikke koselig når alle rosene/blomsterbukettene råtner.

Det er allerede nok roser og blomster i oslo, så ta heller å gi en tanke til ofrene istedet for å bidra til mer søppel i byen.
Vis hele sitatet...
Jeg skal innrømme at jeg ser på meg selv som en rimelig staut kar som ikke er lett påvirkelig følelsesmessig, men tok turen innom Oslo idag med div. kompisser for å legge ned et par roser, og skal ærlig si at det var fantastisk vakkert syn med Oslo dekt av roser og blomster, et syn som rørte både meg og de jeg var med.

De som får i jobb/oppgave å fjerne denne "forurensningen" som du nesten sikter til at det er, er sikkert lønna enten via Oslo kommune eller via private ordninger, og får sikkert lønn for arbeidet - et arbeid som søren ikke er noe uhyggelig sammenlignet med hva slags jobber man faktisk kan få der ute. Tror du renholderne i Oslo vil ha problemer med nattessøvnen sin etter å ha fjernet blomster?