View Single Post
Sitat av Nero Vis innlegg
jeg la ned fire blomster på forskjellige steder av byen. kjøpte inn roser fra en butikk utenfor sentrum så jeg kunne gi bort til de som ikke hadde. endte opp med 4 til overs. de er lagt ned for de som ikke fikk tak i rose/ikke var der/ikke kunne komme. en av dem kan være dedikert deg, veldig koselig av deg å vise sånn medmenneskelighet og omtanke når du ikke er i landet
Vis hele sitatet...
Det er stort av deg å kjøpe ekstra blomster for å legge ut for de som kanskje ikke hadde mulighet til å være der. Jeg er ganske sikker på at selv om det var 200.000personene som gikk i Oslos gater i går (og de mange tusen i andre byer) så satt det mange hjemme og ønsket de kunne være der. Vi takker deg.

Sitat av Simplicity Vis innlegg
Dette var faktisk en litt rørende tråd, selv har jeg ikke helt fått "sorgen" enda, men denne tråden samt noen bilder av ofrene på div. nettaviser idag bidro til det.

Takk for en fin tråd, du har et godt hjerte Nerdefruen (og Python).
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke kommet over sorgen enda, og håper egentlig du slipper å kjenne den. Det er noe helt grusomt som har skjedd, og som meg for mor å føle at jeg ikke kan beskytte mitt barn mot en eventuell framtidig tragedie som dette er helt grusomt.

Om du føler empati for de menneskene som er direkte rammet av dette er det mer enn nok, å føle det på kroppen er noe jeg ikke ønsker min verste fiende å føle, engang.
Sist endret av Nerdefruen; 27. juli 2011 kl. 01:04.