View Single Post
Sitat av loophole Vis innlegg
Men om man er tatt på fersk gjerning er det vel nærmest umulig å sno seg unna? Altså, selve lovbruddet.

Selv blitt tatt ved et par tre anledninger. Hendelseforløp har vært litt slik som glattcelle -> avhør -> ransaking hjemme (eller sa egentlig hvor jeg hadde stashet, men da fordi det uansett var veldig veldig lite cannabis) -> ut av glattcelle -> ventetid -> rettsak (tilståelsedom) -> liten bot og betinget fengsel

Slapp til og med å sone min første betingete selv om jeg ble tatt bare et år senere, da det visstnok ikke var "innenfor samme kategori", selv om begge hadde med narko å gjøre.

Vært et helt greit møte med politi og rettsvesen. Nå har det jo vært småsaker (utenom kjøringen som jeg kan innrømme ikke var rett å gjøre). Ikke blitt presset på noen som helst måte i avhør eller retten heller. Bare synes det er synd narko er ulovlig jeg.
Vis hele sitatet...
Nå er det forskjell på å snike seg unna å røpe langeren sin eller å komme seg unna det aktuelle lovbruddet men, men i utgangspunktet ikke. Du kan tilstå alt på gata og gå ned på din lokale stasjon og trekke tilståelsen din. Da må de fortsatt ha bevis hvis dette går til retten. Må nesten se ann situasjonen... blir du tatt med jonasen i kjeften så kan du fortsatt nekte, har ingenting å tape på det for å si sånn. Men si du bryter deg inn på en byggeplass, så skal det godt gjøres for politiet å bevise at du var der for å stjele noe. Eller at det faktisk var deg som klippet låsen...

NEKT NEKT NEKT