View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
La oss få bena på bakken, du forteller dette som om Norge skulle vært en episode av The Wire. Jeg har aldri påstått at noen som har avslørt ting for politiet ikke har endt opp med å bli drept, men antallet slike saker i Norge kan du telle på en hånd.
Med andre ord, sannheten er nærmere at ja du kan få voldelige reaksjoner om du avslører en langer til politiet, men sjansen for drap? Da skal det være ganske mye mer enn litt nesegodteri eller jazztobakk på avveie.

Poenget mitt er at du overdriver, og det høres mer ut som skryting over hvor tøft miljø du kommer fra enn noe som er relevant for trådstarter sin del.
Vis hele sitatet...
Antall dommer er altså lik antall hendelser, mener du?

Slike saker anmeldes sjeldent, uttalte politiet til pressen nylig i forbindelse med den saken om en mann som ble torturert, truet og blitt tvunget til å voldta seg selv med en flaske og så videre.

På grunn av frykt for represalier blant ofrene er det store mørketall i slike type saker, og det var sjeldent slike saker kom opp for retten. Skal finne artikkelen og poste den, når jeg finner den.




Men hva du vil om meg du, Dodecha.

Ærlig talt prøver jeg å hjelpe TS til å ta et fornuftig valg og ikke tyste.
Har aldri sett the wire. Hvis du ønsker å diskutere det videre får du sende en PM.

Jeg ble oppfordret til å fortelle om hva visste om avhør, og det gjorde jeg så godt jeg kunne. Skryt? Kan noen forklare meg hvorfor det blir tolket slik?
Sist endret av TrippyKing; 17. april 2018 kl. 07:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.