View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Poenget mitt er at du overdriver, og det høres mer ut som skryting over hvor tøft miljø du kommer fra enn noe som er relevant for trådstarter sin del.
Vis hele sitatet...
Som vanlig så er jeg ganske enig med deg Dodecha, men må bare backe opp trippyking litt her fordi jeg har både sett og hørt legit historier om ting som går veldig galt for folk som kødder rundt i feil miljøer. Selv den lille drittbyen jeg kommer fra har det skjedd masse sjukt med folk som ikke har betalt for seg eller som har tysta.

Som SkammeligNykter nevner på så kjenner som regel de som dealer en god del en eller ti bola idioter som er fulle av rivvo og pepper. Og av erfaring så kan jeg si at de idiotene der ikke har peiling på hva dem driver med og kan godt ende opp med ett drap som ikke var planlagt i utgangspunktet.

Altså hvor sannsynlig det er å bli drept for å tyste osv.. Det er jo en annen sak, men å få alt du eier ødelagt, få grise juling, bli trua med våpen eller ekstreme tilfeller få en finger brekt eller en kule igjennom håndflata det er veldig sannsynlig.
Jeg kjenner (kjente) tros alt folk som har drept en person i stukern for mindre No joke!

Men ikke missforstå, det er ikke sånn at alle som dealer er sjuke eller kjenner masse sjuke folk, de fleste er vell mer eller mindre vanlige mennesker. Jeg vet også om dealere jeg kunne ha gått rett inn døra til å bare tatt det jeg ville ha uten å få juling engang også lissom.

Ps: Dette er ikke skryt over hvor hardt miljø jeg kommer fra eller noe sånt tull, fordi jeg kommer ikke fra noe spesielt hardt miljø, jeg bor bare i en liten by der alle kjenner alle. Dette er mer en advarsel til de god troende som ikke har erfaring med folk som er sinnssyke! Det er flere av dem enn du tror!