View Single Post
Jeg leter etter et gammelt spill til pc, som jeg spilte rundt 2003/4/5. Var veldig liten, så hadde vært så gøy å finne det igjen for nostalgiens skyld! Problemet er bare at jeg husker bruddstykker av handlingen. Tror det dreide seg om to plater der hver hadde ulike minispill. Husker det var et av de der du skulle selge dyr, du fikk en beskrivelse av dyret til kunden på faks, melding eller i døra, og alle kundene hadde ulik stemme, f. eks. kom det ofte en stor kjempe som du ikke så ansiktet på, og stemmen hans hadde skikkelig ekko. Tror det på plate nr 2 var en annen variant av dette spillet der du skulle selge eller gjøre noe annet med dyrene, men da var du i verdensrommet elns. Et annet minispill var å sette sammen filmer i rett rekkefølge, så kunne du se på de etterpå, mens karakterene dine spiste popcorn. På plate to husker jeg også en blekksprut som hadde quiz eller noe, det var et minispill med han ihvertfall. Du kunne også tegne i et annet spill, husker pennen laget en spesiell lyd når du tegnet, jeg husker jeg syns den var litt skummel! Hahah, nå har jeg prøvd å beskrive så mye jeg kommer på, hadde blitt dritglad om noen skjønner hva jeg mener!😂