View Single Post
sunnny01's Avatar
Trådstarter
177
Sitat av sudo Vis innlegg
Sunnny. Jeg forstår at du hater å være på institusjon, men for faen, du er en 13-15 år gammel gutt som leker med amfetamin og anbefaler andre å shotte antibac!

Anbefaler deg å virkelig velge kampene dine med omhu. Skjønner at det er kjipt at kontaktpersonen din sier rasistiske utsagn, og at du ikke får farge håret ditt på grunn av kjønn (i følge deg selv), men er det virkelig det som plager deg? Eller er dette bare noe du har fått oppheng i akkurat nå fordi du som tidligere leter etter grunner for at du ruser deg og ikke har det bra med deg selv?

Og hvis du finner ut at ja, dette plager meg virkelig, vil det være en god idé å steppe opp med lydopptak og "bevis"? Vil det i det hele tatt gjøre en forskjell? Hva er det som skiller denne saken fra den forrige saken du klaget inn hos statsforvalteren? Og er det at kontaktpersonen din sa neger i bilen og at du ikke får farge håret som skal være din fanesak? Vil det utgjøre noen forskjell for deg?

Prøv å finn ut av hva du mener ikke er korrekt med behandlingen du får, og å finne noe som ikke handler om musikk i bilen og at du ble nektet å farge håret. Les over hva du har fått skrevet ned, og prøv å reflekter litt. Jeg vet at det å være på institusjon ikke er noe fett, men kanskje du selv må gjøre det beste ut av det slik at du kan leve et normalt liv om kort tid? Start med deg selv, og se på hva du kan gjøre for å bli et bedre menneske. Du gjør deg ikke selv akkurat noen tjenester ved å leke med rus og å teste ut skyggesidene i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Takk for de kloke ordene, flytt ut om 3 uker så har no gjort en relativ god job, ingen krimminalitet, ingen poserive rustester, å ingen avstikking. Er litt det med og ha lyst å gjøre noe med alle det helvette de har putta meg jeg gjennom, å det helvette jeg har lyst å klage over, føler at meg rett og slett mobbet av de på instuesjonet. Føler det er en ganske reel klage, tenker og holde meg clean fremover. Alle gutta er slutta, litte vits å sitte som den tappern å ture aleina inne på rommet. Føler litt jeg har gjort det beste ut av detmen takk kommentaren din har nokk fått meg til og reflektere mye på oppholdet mitt hær