View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
"Hva andre driver på med, hva andre gjør, anngår ikke meg, så lenge det ikke plager meg"

Ja det plager skoleverket, men så lenge de ikke vet om det så er det jo ingenting å plage seg over.

NÅ vet de det.. men jeg har jo gjort dette siden jeg begynte på denne skolen, som vil si.. for 3 år siden.. og først NÅ er det blitt ett problem.. Dvs. at jeg ikke gjør det lengre..
Grunnen til at jeg ikke gjør det lengre er ikke fordi det plager skoleverket, men fordi jeg vil helst slippe unødige bøter på 1500 kr!

Det er ingen av elevene som kan klage på mitt rusbruk fordi det ikke går ut over noen av elevene..! så du kan ikke si at jeg er til noe plage, utenom at jeg ikke holder meg til regelverket.

MEN jeg vil nå heller si at det er MYE verre hvis en person i en klasse sitter å maser og maser og maser og forstyrrer undervisningen, enn å gå inn på ett toalett og røyke seg noen fyllinger for å så gå inn igjen til timen, for å forsettte en rolig arbeidsøkt!

Det er ALLTID folk som ikke klarer å holde seg til regelverket. Går utifra at du også som de fleste , har brutt skoleregelverket, så da blir jo ikke du noe bedre enn meg..

Ett regelverk er ett regelverk, uansett hva "forbrytelse" man gjør! Selv om hasj er ulovlig, så er jo det også "ulovlig" å glemme lekser,mase i timene, røyke utenfor annvist plass, skulke, komme forseint, trasse læreren!'

Men du har vel ALDRI gjort noen av disse tingene, har du vel`?

-sp3q