View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Onkel Sjokolade:

[b] Kvifor går du om igjen? Har det noko samanheng med denne "isen" du har vore utpå tidlegare? Då er det kanskje eit hint om at ein bør revurdere kva ein held på med?[/]b
Vis hele sitatet...
Hvorfor jeg går omigjen har ingenting med mitt rusforbruk å gjøre. Det har med min holdning til skolen generelt! Jeg har aldri vært noe flink teoretisk, jeg er bedre i praktiske saker. Hvis du absolutt skal vite det. Grunnen til at jeg går omigjen er også det at jeg fikk ett jobbtilbud som jeg ikke kunne si nei til, da jeg allerede hadde strøket i noen fag, og det ville bare vært bortkastet å gå videre. Deretter begynte jeg å jobbe.. så tok jeg GK omigjen for å så gå videre på vk1 der jeg går nå! pheeew.. back in your face!

Onkel Sjokolade:

Jeg ser du er imot hasj, jeg ser du er imot narkotika gennerelt.
Du har min fulle forståelse for at du ikke liker narkotika.
MEN da burde du også forstå eller, ihvertfall godta at jeg, en person som du ikke kjenner, røyker hasj eller marijuana som du kaller det.
Jeg godtar alle sitt standpunkt, uansett hva det gjelder. Om det gjelder relligion, legme, narkomani, bla bla bla ..
For å si det enkelt og greit:

Hva andre driver på med, hva andre gjør, anngår ikke meg, så lenge det ikke plager meg

Det høres kanskje litt kynisk ut, men det er ment stikkmotsatt.

Og nei Onkel Sjokolade jeg begynte ikke med hasj fordi jeg hadde problemer med konsentrasjonen. men jeg beggynte HELLER ikke for å være tøff. jeg har aldri likt å gå rundt å skryte over hva jeg gjør, eller hva jeg inntar. Det er mitt problem(hvis man kan kalle det jeg gjør for ett problem) og ikke andres.
Du klarer vel å vinkle det til at det er akkuratt det jeg gjør nå. Men nei. Det er ikke det. Nå går jeg bak ett nick. det er en grunn for at jeg ikke sier hva skole jeg går på, det er grunner for at jeg ikke oppgir navn.. Tror kanskje du har misforstått "rusmisbrukere" littegranne.
Ikke vet jeg hva forhold du har til alkohol, men si at du ikke drikker. Så er jo det veldig posetivt for deg, da sparer du penger, samt mange pinelige stunder(som dagen derpå, når man våkner opp og ikke har peiling på hvor man er) jeg har ihvertfall hatt det slik, og jeg går utifra at det er andre også som har opplevd det samme.

Jeg drikker SKJELDENT, men dog ruser meg på andre rusmiddler. Hvorfor er akkuratt ALkohol rusen lovlig, da det er så mange stoffer som er mindre skadelig samt der man har mye mer kontroll enn når man drikker alkohol.

Mulig at denne posten ble litt .. erhm.. uforståelig for noen.. men det er sent.. har vært en lang dag.... og jeg sitter i mine egene tanker og skriver, så jeg håper du forstår det

-sp3q