View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Nei det gir meg ikke noe sosial status.. snarere tvært imot.. men så er det jo ikke så mange som vet om det da.. bare de som bruker ting selv..
Hvorfor ruse seg på skolen? ja .. det kan du godt si.. men når man har gått på skole i lang lang lang lang lang tid.(særlig når man går om igjen,og ting blir det samme gamle hele tiden) er det lett for å falle for fristelsen når jeg har så stor og enkel tilgang som jeg har.
Tror nok du har misforstått litt.. jeg røyker ikke på skolen for å hevde meg .. men for å ha en stimulerende og god følelse i kroppen.. istedenfor å bare sitte der og være sur og grinete.. Når jeg røyker(kan være inviduelt) så konsentrerer jeg meg bedre.. jeg jobber mye mer med det jeg skal..
Når jeg ikke røyker blir jeg lett distrahert og finner andre ting mer intresangt enn en skole bok.. slik er jeg.. og det er på ingen måte for å hevde meg av noe slag.....
Hvis du tror at det er fler tall som vet hva jeg holder på med, så tar du skammelig feil.

Hvorfor jeg ikke holder meg hjemme? hvorfor skal jeg holde meg hjemme.. jeg har gått på samme skole i 3 år nå..og det er først nå det er blitt ett problem.. så hvorfor holde seg hjemme.. da får jeg heller holde meg til før og etter skolen! enkelt og greit..
Hvorfor holder ikke du deg hjemme? fordi du sikkert vil ha en utdannelse og diverse andre ting. Hvorfor tror du da at jeg går på skole.. jo nettopp fordi jeg vil ha en utdannelse.. ett papir som gjør slik at jeg kommer meg videre..

Hvis du tror det at fordi om jeg røyker hasj.. og kanskje driver på med andre ting også.. så er ikke jeg en som ligger i rennesteinen med sprøyte i armen..
LANGT DER I FRA!

Nå må folk snart lære seg å ikke være så forbanna trangt synte .. det er vel en grunn til at den planten vokser.... Det er vel også en grunn for at det er legalisert i Jamaica,England og Nederland.
Når jeg røyker.. vil det sannsynligvis gi den samme stimulerende effekt som om du ville ha tatt deg En øl! Jeg vil ikke sammenlignne rusen..fordi det er umulig..men bare for å ha noe å holde seg fast til så vil jeg si det slik.. dette kan også være inviduelt så jeg vil heller ikke FASTSLÅ noe. Men det jeg mente med røyk og øl var at.. med små mendger alkohol.. så vil ikke du føle deg beruset.. Det samme er det med meg og hasjen.. jeg føler meg ikke beruset når jeg røyker..
Du spør deg kanskje da.. hvorfor røyker han..

JO! det har jeg forklart lengre oppe.. fordi det gir meg en stimulerende effekt som gjør at jeg jobber bedre i timene en hva jeg ellers ville ha gjort..
Dette høres kanskje teit ut for deg.. siden du har vel (går jeg ut ifra) aldri prøvd hasj.. og kommer sannsynligvis aldri til å prøve det heller...... men men.. det får høres så teit ut det bare vil.. men jeg fastslår bare fakta!

var det ett bra nok svar.. eller skal jeg detaljere meg skikkelig på rundt en 3- 4 sider???

-sp3q