Tråd: IV DMT
View Single Post
Sitat av kjipt Vis innlegg
Ja jeg gir faen i risikoen for infeksjon, blodforgiftning, etc. Er jo en erfaren bruker sånn sett, så den frykt forsvinner jo etter eks. antall år som sprøytenarkoman. Var jo i utgangspunktet derfor jeg stilte spørsmålet, for å høre om min fortid kanskje gjør at jeg burde holde meg unna, da jeg har sluttet å skyte og bruke andre rusmidler enn psykedelika og cannabis. Om jeg velger å gjøre det slik skal jeg komme med en update!
Skal selvfølgelig ikke gjøre det alene, og min samboer er også erfaren med injeksjon, så det tekniske ved det er ikke noe som bekymrer meg.

Så mitt spørsmål var jo om noen hadde erfaring med å injisere dette og om det hadde en påvirkning på opplevelsen i seg selv (også i frykt for at jeg ville få negative assosiasjoner med sprøyter, og derfor kanskje kunne få en ubehagelig/negativ opplevelse som følge av det.

Så når det er klart, så er jeg og min samboer veldig erfarne med injeksjon, aspektet med infeksjon og blodforgiftning skremmer meg ikke, så å få det til rent praktisk er ikke noe problem! Mitt spørsmål handler om hvorvidt det påvirker opplevelsen, også om noen hadde tanker om at det kunne påvirke min opplevelse (på grunn av min historikk med injeksjonsmisbruk).
Vis hele sitatet...
Ok, ja jeg skjønner hva du mener. Tror dette går hus forbi folk som ikke har vært der selv.
Vanskelig å si hvordan det blir for deg å bruke nåla, og den uforutsigbarheten er vel litt av problemet da.
Er du sikker på at det er nødvendig å skyte DMTen da...? Kan det være underbevisstheten din som prøver å lokke deg til å gjøre noe dumt? Er du mest keen på DMTen eller nåla egentlig? Ikke frekt ment...

Rusmessig tror jeg det er helt ok å injisere DMT. Jeg har kun røyket det, og det smeller ganske kraftig likevel, men blir sikkert enda mer intenst da. Jeg er ikke sikker.

Jeg og mange andre føler sterkt ubehag i forbindelse med noe så simpelt som en blodprøve. Hjernen føler seg da kraftig lurt, og hvert fiber i hele kroppen min insisterer på at det eneste som gjelder nå, det er å skaffe noe greier å skyte. Hvordan du vil reagere på å injisere deg selv med DMT er dessverre umulig å spå, men jeg mener at det er potensielt litt problematisk mtp. needle fixation og tilbakefall.

Tror forøvrig ikke det kommer til å påvirke selve trippen negativt.
Sist endret av TrippyKing; 1. juni 2020 kl. 14:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.