View Single Post
Ny måned og ny fotokonkurranse, tema denne måneden er som tittelen sier "Hverdagen", takket være godt forslag fra Lima i forrige fotokonkurranse-tråd.
Vi fortsetter med enkle regler og tema er som tidligere åpent for tolkning, akkurat hva du legger i hverdagen og hva du ønsker å vise er opp til deg.
Eneste krav til bilde er at du selv har tatt bildet, at bildet ikke er tatt i år eller anledning konkurransen er ingen hindring fra å delta.

Som tidligere kan bilder postes i konkurransen helt frem til siste dag, men sjansen for å vinne øker dersom man er tidlig ute.
Premien er som før ett årsabonnement på freak.no og vinneren blir den som i løpet av konkurransen får flest KP.
Vinneren kåres 30. April og annonseres i tråden.

Skriv gjerne litt om bildet ditt og kom gjerne med forslag til tema for ny konkurranse.


For opplasting av bilder bruk gjerne freak's egen bildeopplastningstjenste imma.gr og lim inn BB-koden for å få klikkbart bilde i innlegget.
(Jeg deltar selv ikke i konkurransen og alle bilder jeg poster i tråden er kun ment som eksempelbilder)

Siden jeg har foto som hobby og en del fritid, blir det ofte til at foto blir en del av min hverdag.
Her er et eksempelbilde fra noen år tilbake, hvor jeg leker litt med lys og refleksjon fra glass/vindu.

Sist endret av Veggen; 1. april 2019 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.