View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et lite hjertesukk fra et ferskt forummedlem.

Jeg føler med deg trådstarter i denne situasjonen. Selv har jeg hele livet hatt et positivt syn på politiet. Jeg har vært et lovlydig medlem av samfunnet som har betalt min skatt. En streiting (og det er jeg fortsatt). Nå relativt nylig har jeg imidlertid fått opp øynene for de positive effektene av psilocybin etter å ha sett forskjellig dokumentasjon om emnet. Følgelig har også jeg begynt å oppsøke beitemarker.

Når man har vært lovlydig hele livet så føles det helt absurd å pluselig befinne seg i en situasjon hvor man må gå rundt og bekymre seg for straffereaksjoner - bare fordi man prøver å hjelpe seg selv i medisinsk henseende. Fullstendig absurd! Man hører jo om hvordan rusreformen ville hatt en positiv virkning for rusavhengige hvis den faktisk hadde blitt innført. Men et annet aspekt som det ikke var like mye fokus er at man også gjør ressurssterke mennesker med et medisinsk behov til kriminelle i dagens situasjon.

Trådstarter: Plukket du i fullt syne fra bondens gård, eller ble du "overrumplet" på en plass som egentlig ligger i ly for innsyn?