View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Android ja

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hvem vil du sikre deg mot og hvorfor? Politiet? CIA? Naboen?
Det finnes folk som har ferdigheter til å tukle med telefonen på en slik måte at de kan pwne deg nær sagt uansett hva du gjør med den. Et lite fåtall av disse ville kanskje gjort det for shits and giggles også, bare for å se hva som skjedde. Men hvor man ge slike mennesker er det i landet til enhver tid, fem stykker? Hundre? Jeg aner ikke, men jeg tror det er nokså usannsynlig at du kjøper en modifisert m0biltelefon ved et uhell... Og her stusser jeg på vurderinga di: For hvis du er så sikkerhetsbevisst at du ikke kan tillate deg selv denne opplagt lave risikoen... Burde du da ha noen form for telefon overhode?
Vis hele sitatet...
Veit du, når det fins utallige sider og bildedelingsnettverk, barnslige hackere og incels som får en syk følelse av makt for å stjele bilder av jenter eller mirror'e kort og bank info og passord for svindel osv så er det tidligere eier av telefonen jeg er redd for har installert noe for å sanke info fra ny kjøper vel. At tidligere eier skal få tilgang til bilder, passord og annet innhold.