View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil råde deg til å ikke samarbeide med politiet i slike saker i det hele tatt. Du trenger absolutt ikke å se rusa ut, og du må ikke ha noen troverdighet til hva de sier. Jeg har selv blitt stoppet gang på gang uten å være ruset, og etter min erfaring er det bare unnskyldninger de autoritære faenskapene bruker til å misbruke hjemmeler.

Det er klart forskjell på politifolk, men de aller fleste er helt jævlige og du burde ikke vise tillit til noen av dem. Snakker av erfaring da jeg har flere siktelser og dommer og ikke en av de har politiet ikke opptrådt kritikkverdig. Selvfølgelig er det veldig lite vi kan gjøre ettersom de diskrediterer oss som personer og så og si alltid kommer seg unna med det. En god politimann er en politimann som slutter i jobben etter å se hvor jævlig de andre oppfører seg eller tar direkte avstand og varsler om lovbrudd / trakassering. Det førstnevnte har jeg sett, det sistnevnte derimot har jeg ikke for de blir på lik linje med folk som tyster i rusmiljøet sett på som snitcher selv om de er med på å ødelegge liv og mental helse.