View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hva i huleste vet du om grunnlaget og årsaken til at jeg eksperimenterte? Og kanskje det er akkurat grunnen til at jeg velger å skrive det jeg gjør? Hadde du visst halvparten av min historie ville du adri skrevet det der. Det som skjedde i visse perioder av mitt liv var et maltraktert mareritt. En blanding av Fear and loathing, Spun, Requiem samt diverse grusomme detaljer jeg helst bare vil glemme som gjemmer seg bak i hodet mitt, og hjemsøker meg som et forbanna monster. Jeg har skrevet det i tidligere innlegg, og det omfatter forsøk på voldtekt under syretur, seksuelt misbruk gjentatte ganger av en jeg trodde elsket meg. Dum, naiv og neddopa som jeg var. Jeg er ikke der lenger, og vil heller ikke tilbake. Så vær grei, spar de ordene der. Jeg har allerede to arr etter fjorten sting fra en brødkniv på armen. Markert som et skoavtrykk i gjørmen. Barndommen min er bare latter å nevne i det hele tatt.

Ha dem under tunga da? Ingen legger merke til det.
Vis hele sitatet...
Faen da lucy!! Ikke sånn jeg mente det.. Men takk alikevell for du er sterk nok til å velge å dele en %vis av din historie, jeg har lest utallige av dine poster, uansett hvor dårlg spm er fremstilt gjør du alltid DITT ALLER BESTE for å gi et godt og lett forståeligt svar! Du og et par til er de jeg verdsetter høyest her på freak. Så jeg skal ikke skyle på formen min her, sagt er sagt gjort er gjort.

Det var ihvertfall ikke ment bad i det heletatt! Bare husker at du har nevt litt om ekspriminteringa senere så prøvde jeg å ta det opp med deg på en litt tullete måte å det beklager jeg. Var VIRKELIG ikke meningen å såre deg. Hvis du trenger å blow of some steam sometimes så gjerne kontakt meg på pm eventuelt skype etter det!


Beklager igjen. hp du får en noe lunde fin videre lørdagskveld