View Single Post
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Jeg skulle skrive et langt innlegg og si masse inspirational shit. Men jeg kutter det ned:

Jeg har fått kodein, xanor, og rivotril fra lege i noen år. Det eneste som har fungert på meg er sakte nedkutting på disse stoffene.

Jeg skal være så ærlig å si at det var enklere å kutte ut sprøyta, da du har kortvarig rus(og kan komme ut av tåka fort), mens benzo gjør at du forandrer hele levemåten din. Jeg hater meg selv for at jeg må ha en xanor i lommeboka i tilfelle, kan ikke trippe da angsten er konstant. Jeg har kuttet ned i et år. Begynner å bli menneskelig igjen.

Du må ha viljestyrke.

EDIT: Og pass deg for alkohol, det er lett å bytte ut en avhengighet for en annen.
Vis hele sitatet...
Hvor mye angst skulle det stå da.. ;-)

Sitat av Hoarse Vis innlegg
Vel, noen reduserer over lang tid, dette har funket for meg, jeg skal ned til 0.7 mg xanor en uke, og 0.7 rivo annen uke. Da jeg har nettop blitt komfortabel med å være i mitt egent skinn.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri brukt xanor da, men merkelig nok kan jeg få det av legen min nå og IKKE Rivotril. Rivotrilen er tydeligvis enda sterkere. Han har ikke lov til å gi meg den lengre. Jeg er så sjuk atter. Jeg er liksom ikke tilstede i hodet mitt. Har du hatt det sånn? Og de spenningene i hodet? Føler meg så alene.. Føler at ingen rundt meg forstår :-(
Sist endret av Elixyr1980; 7. januar 2017 kl. 02:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.