View Single Post
Røyka daglig i over 10 år, mye tid jeg egentlig burde brukt på noe annet. Har hvertfall brukt tre mill på cannabis og røykesaker. Regner jeg med cannabisreiser, snus, alkohol og annet tull så nærmer vi oss fem mill tipper jeg. Prøvde første gang når jeg var 12/13, begynte daglig noen år senere.

På det værste så var det fra morgen til kveld sammen med foreldra mine og alle drittungene som visste at i "hulen" var det bare å komme og varme seg. Null stress å greie 10-15 gram på en kveld når man er en liten gjeng med ekstrem toleranse.

Har ekstremt dårlig korttids-hukommelse men vet ikke om det er pga røyking. Kan være pga alle gangene jeg har fått hjernerystelse:

-Slått bevisstløs av flokk med drittunger tre ganger

-Murstein i bakhodet

-"Snøball" i panna

- Påkjørt i høy fart i Thailand,

- Flere nære døden opplevelser bl.a. overdose på fake mdma

You name it - har vært med på det meste så jeg kan ikke sitte her og skylde på hasjen. Perioder med mye alkohol og testing av dop: tror jeg har prøvd alt utenom crack, opiater, flakka, dragonfly og sprøyter.

Det med gateway drug kan diskuteres, man flytter gjerne grensene sine litt etter litt. Lyspunktet er at jeg vet det ville vært mye værre i dag dersom jeg hadde rusa meg like hardt på alkohol/coke/speed/piller, kan ikke sammenlignes med hasj. Føler meg frisk, bra fysisk form og ser overraskende bra ut til å være tidligere misbruker.
Sist endret av WouwseP; 27. september 2022 kl. 16:30. Grunn: Leif