View Single Post
Hvordan mener du at folk blir bedre mennesker av å røyke? For min erfaring er det motsatte. Når man er stoner er det fort gjort å bli usosial, fordi det er "stress" å gå ut, og man kan føle seg tilfreds og underholdt foran en skjerm omtrent i ukesvis bare man har litt å fyre på. Det er nok også en mye høyere sannsynlighet å bli deprimert, fordi man lurer belønningssystemet i hjernen ved å tilføre THC i stedet for å faktisk gjøre noe produktivt. Sosial angst er en undervurdert bivirkning imo, nesten alle jeg kjenner som er hardcore stonere over flere år skyr folk og vil helst holde seg inne. Det fucker forøvrig også med apetitt og søvn mye mer enn man merker når man er i tåka. Generelt sett et rusmiddel med et overdrevent positivt rykte faktisk. Selv om det kanskje er av de mildeste rusmidlene vi har, er det fullt mulig å fucke opp livet sitt på det. Kanskje litt på grunn av at det er mildt. Man kan fyre dag ut og dag inn og ikke merke noe særlig forskjell, klare å gå på jobb å trene og leve normalt, og tror derfor at det ikke har noen bivirkninger, men det kommer snikende før eller senere for de aller fleste. Alle jeg kjenner som fortsatt røyker daglig i en alder av tredve, har generelt stusslige liv og bruker all sin fritid foran PC'en. Uten hasjen kanskje de hadde hatt ambisjoner om å finne på noe annet. Angående hoste, nei, ingen tips, men det er fullt mulig å få bronkitt av å røyke mye, og det er kjipern.