View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Syrelapper er ofte underdoserte etter de ledd med salg som de har gått igjennom grunnet et naturlig ønske om profitt ved salg. 100ug ren syre gjør deg godt tura. Trenger ikke 150-200 og denslags. Har du en god selger på darknet får du gjerne god syre...

Min største dose er ca. 1mg lsd. Jeg klarte ikke å fysisk se, ei heller vite om øynene var åpne eller lukkede.

Du burde ikke ta mer enn en syrelapp første gang...

Hvis noen kun hadde hørt om vann, gjorde seg klar til sitt første møte med å svømme hull til hull på antarktis, hadde du følt at de burde fått ytterligere info?
Vis hele sitatet...


Jeg har ligget litt under Relevant på 800 ug og jeg ble vist grove scener med krigsforbrytelser med påfølgende grov tortur, hallikvirksomhet/human trafficking og lidelsene det førte med seg for jentene og ansvaret for alle disse grove handlingene ble lagt på mine skuldre. Paradoksalt mye mindre abstrakt enn hva mange opplever på så høye doser, men for meg så var det syras måte å vise meg hvor jævlig verden kan være, og det funka! Jeg vant min indre krig og ble svært empatisk og omgjengelig (mer enn normalt) i tida som fulgte. Dette anbefaler jeg så definitivt ikke hvis ikke du for det første er erfaren og for det andre vet hva du begir deg ut på, dette er definitivt ikke lek! Jeg og han bestekompisen jeg gjorde dette med har planer om å gjøre dette en gang til, men vi diskuterer stadig hvor vidt vi skal nøye oss med 600 eller prøve oss på et milligram.

Can't stress this enough, det er latterlig dumt og I det hele tatt tenke tanken på noe sånt første gangen! Andre og tredje også for den saks skyld.
Sist endret av equimanthorn; 29. juli 2021 kl. 20:46.