View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leger er generelt forsiktige med å skrive ut benzo mot angst, og det er med god grunn! Lett å bli avgengig og hjelper ikke i det lange løp. Men jeg har fått utskrevet sobril et par ganger når det har vært skikkelig ille. Forstod det sånn på legen at det var den "snilleste" benzoen, at den ikke er så potent.
Vis hele sitatet...

Det er ikke så svakt som man skal tro, men samtidig det er forskjellig fra person til person.

10 stk Sobril 15mg Fikk av legen lenge siden, hadde brukt piller på siden, da sånn sporadisk, fikk mye bedre form og ble mer og mer synlig beruset, hun som kjørte meg bort til leiebil sentral så jeg ble mer og mer ruset så hun overtalte meg til å ikke gå ut av bilen. (NAV Saksbehandler hehe) enn 9 stk 5mg Valium som jeg får av legen nå. Har brukt en del tabletter før jeg begynte på Valium og da sterkere som Xanor og

Fungerer bedre på meg enn 9stk Valium 5mg, er så vidt vits å ta dem. Og jeg leser her at folk tar 10mg og koser seg.(Men nå har jeg kanskje ødelagt reseptorene mine helt, etter ekstremt msbruk ett år og må få ned toleransen helt så kan jeg nyte benzo kanskje ett par dager)