Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Trådstarter
18
Husker liksom ikke 100% men mener det dabbet gradvis av mens jeg fortsatt var rusa 8-9t etter, men da var det mer den irriterende følelsen jeg har på slutten av LSD der der man ikke har så mye mind high, men føler deg fortsatt rusa. Jeg begynte å bli en smule lei den 9. timen. Sier ikke at det er psykedelika blandet inn for det vet jeg ingenting om, ønsker bare å forklare effektene. Var ikke helt likt syre, men med flere av elementene til syre som jeg syns var bortimot helt det samme. Og kraftige. Men nå har ikke jeg erfaring med psykedelika utenom syre Den første dagen var selvinnsikten enorm i starten og utviklet seg til vrangtanker der jeg overbeviste meg selv om at jeg var psykopat som ikke brydde meg om andre mennesker f.eks, dette tenkte jeg på i 30 min og fikk en liten breakdown, mens etterhvert innså jeg at det bare var vrangtanker og jeg gikk tilbake til "normalen"
Sorry for info i bruddstykker men sliter på å komme på ting som skjedde. Skal se om jeg kommer på noe mer etterhvert. Manglet også mange av de elementene til syre som gjør syre fantastisk (har ikke tura på syre på 3-4 år så behøver ikke å nevne at det er skadelig for meg) Sorry for info i bruddstykker men sliter med å huske alt. Som sagt virker det som om effektene var nogenlunde likt uansett hvor mye jeg røyka, om det var halvparten av vanlig, eller den bittelille den andre dagen. Skal prøve å få sendt et bilde nærmere med speilrefleks. Trenger jeg makrolinse? Det har jeg ikke. Skal sende et bilde av størrrlsen på det jeg røyka andre dagen vedsiden av en mynt eller på fingertuppen ila dagen. Pleier å bruke glass og sugerør metoden når jeg røyker, toj 2 bittesmå hits bevist kun for å sjekke hva effektene ble, siden de var så kraftige dagen før. Men er jo endel som sier det kan være dårlig hasj eller syntetisk.. ettervirkningene stemmer veldig med syntetisk ivertfall, men jeg er ikke kjent med lengde på ruseffekt på hverken synt eller dårlig hasj. Kan det være snakk om flashback? Har ikke så mye peil på hvordan det funker. Innser nå at jeg ikke kommer til å få noen sikker forklaring på dette ved mindre nærbilde/mikroskop viser at det er syntetisk blanda inn.