Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Alge Vis innlegg
Nå var det jo først du som nevnte styrken på greiene da.. "men kan jo seff hende dette var amazing shit som er vanskelig å oppdrive i norges land."
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på smaken.

Men tusentakk til alle dere som har svart som faktisk tror på meg! Ser at jeg finner ingen lignende historie på nettet om lamictal blandet med cannabis, men det er mulig ettervirkningene har blitt fortsterket av lamictalen, Jeg er klar over at syntetisk hasj/andre blandinger folk har kommentert er uhyre sjeldent, men sånn Jeg ser det nå er det ingen annen logisk forklaring.
Tusen takk for hjelpen!!

Ser ikke ut som om det er mulig å redigere innlegg på mobil. Er dette mulig på PC?
Og få fjerna det bildet? Skulle gjerne gitt dere litt mer info men kan ikke være for varsom med politiet i det landet her as

Må si at jeg er overasket over hvor mange kunnskapsløse idioter det er på det forumet her. Når en person kommer med sin historie og kun ønsker å vite hva det er for noe så jeg evt kan tipse politiet så de kan gå ut med en advarsel og kanskje redde et menneskeliv,, og dere ikke tror på effektene han har fått eller hvor lite han brukte så blir jeg faktisk tom for ord. Mange kunnskapsrike folk her tho og tusen takk til dere som har kommet med ordentlig info!

Kan jo selvfølgelig være dårlig hasj også som dere har nevnt, selvom jeg ikke har så mye erfaring med hva det er.
Sist endret av Bakr; 14. november 2018 kl. 04:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.