Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Det er jo min plass... Jeg har psykiske lidelser, opptil flere, jeg røykte, dyrket og brukte daglig i nesten 10 år... Kanskje jeg er unntaket, men det er på sin plass å si... I dag har jeg, hus, bil, kone, barn og hele den pakka, men takk gud for mitt vennskap med cannabis, jeg er ti ganger den personen jeg engang var... Harke egentlig noe å tilføye enn at, du har et liv, om du liker å røyke, ta deg selv seriøst, les deg opp, kjøp en lampe, gro din egen, om Indica funker med medisinen din, så er jo det veien å gå... Fred
Vis hele sitatet...
Thanks bro <3 syns indica er så sykt chillern på kvelden og når jeg ikke har noe mer å gjøre om dagen. Være sammen med venner og bare chille, se på morsomme videoer, se en film, høre på musikk (!!!) spise digg mat, spille mario party og bare være skikkelig sløve sammen. Har så utrolig mange gode minner med cannabis. Men er ikke så gira på å gro sjæl Blir veldig veldig trist å måtte slutte men gjør det jo seff hvis medisinene mine reagerer slikt på sativa.
Eneste problemene jeg føler at jeg har har hatt med cannabis er egt bare at hvis jeg røyker på dagtid så blir jeg fette lat, som kan være litt irr angst til tider hvis jeg røyker for mye men de siste åra har det blitt 100 ganger bedre i takt med at jeg har blitt bedre til å deale med angsten. problemer med å sove hvis jeg blir griseballe rett før sengetid, og blir helt kanakas hvis jeg røyker i fylla. alkoholkonsumet har vært et mye større problem for meg, som jeg innser nå at jeg må kutte kraftig ned på.

Sitat av Alge Vis innlegg
Men med psykiske lidelser så skal man være ytterst forsiktig med å bruke cannabis. Jeg ville sterkt vurdert å lagt cannabis på hylla. Kan hende det er var bedre shit enn det du er vandt med som utløste det som skjedde, men top notch shit er ikke uvanlig i Norge
Vis hele sitatet...
Har liksom røyka fra sikkert 60+ forskjellige klomper i både hjemkommunen min, oslo, og danmark,, en hel haug weed i Danmark, så det jeg er vant med er at styrken varierer veldig. Ser på det som veldig usannsynelig at dette shitef er 400% sterkere enn alt annet jeg noensinne har røyka liksom.

Ser nå at kanskje freakforum var feil sted å poste dette på, tenker jeg prøver på Reddit også.
Sist endret av Bakr; 14. november 2018 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.