Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Bakr Vis innlegg
Hei! Mekka 3g for en drøy uke siden og fikk noen effekter jeg aldri har vært borti før.
Var mye lignendes en lav LSD dose uten visuals, eufori i starten men med forverret angst (som skjer når jeg tar lsd) og selvinnsikt og den vanlige greia med at man får "åpenbaringer" om ting og tang og det varte i 8-9 timer. Var egt en grei opplevelse utenom angsten.
Hadde sterkt redusert motorikk i et døgn (f.eks var jeg på butikken og skulle skrive under på en kvittering og skrive navn og spnt og det tok meg sånn 2 minutter, og slet veldig med å snakke i 2 dager etterpå, var ikke det at jeg forvrengte ordene elns men jeg slet utrolig med å komme på ord og var ikke i stand til å holde en samtale. Og når jeg skulle lage mat (som var en enorm utfordring) la jeg asjetten ned på en glodvarm stekepanne og brant fingern min som bare f.
Har vært utrolig vimsete i 5 dager etterpå og hatt helt elendig korttidshukommelse.
Det hadde en søt smak og var veldig lett å trekke ned, megachill egt.
Røyka kanskje halvparten av det jeg vanligvis gjør den første dagen, bare for å teste styrken, og opplevde dette. Dagen etterpå tenkte at jeg skulle teste hva som skjedde hvis jeg røyka bittebittelitt, røyka seriøst den minste klumpen jeg klarte å pelle ut, på størrelse med en femtedel av en fyrstikk liksom, og var hadde fortsatt disse effektene i 8/9 timer.

Det eneste jeg kan tenke meg utenom at den var pensla med etellerannet er at det har hatt noe å gjøre med en medisin jeg tar (lamictal) men ser på det som usannsynelig da jeg røyka 3g over en uke rett før og opplevde ingenting utover normalen. Har gått på disse medisinene i 3mnd og røyka i ny og ne og ikke merka noe.
Har prøvd i flere timer å google men finner ingenting om noen som har hatt samme effekt. Jeg skjønner ikke en driiiiit.
Har tatt kontakt med dealeren som jeg ser på som en relativt streit type og han sa han bare ble fjern av det, men kan jo ikke stole særlig på det da han sikkert har lyst til å beskytte seg mot tystere hvis det faktisk var pensla. Anyone know wtf this is?
Vis hele sitatet...
Sitat av Bakr Vis innlegg
Seff enig i det. Men f.eks det at jeg følte det som syre i så mange timer med den euforien gjorde at jeg ikke skjønte bæret. Og det faktum at jeg har røyka en del mens jeg har gått på disse medisinene uten problem. Nå var det jo ingen her som foreslo interaksjonen mellom medisinene og cannabis, var mer pissed på alle som mente at det bare var sterkt shlt og en vanlig psykedelisk opplevelse, eller aom mente at jeg overdrev.
Har hatt litt sinneproblemer de siste dagene, også ble jeg kanskje en smule overengasjert. Også er jeg nok en smule kverulant til tider. Uamsett, ser at jeg tok feil, men still, lett å være etterpåklok. Hvis du var en så klok person som du prøver å fremstille deg selv som så hadde du kanskje nevnt dette FØR jeg posta forklaringen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Av nysgjerrighet, har du noen link til dine kilder på interaksjonen mellom medisinene og cannabis?
Vis hele sitatet...
https://www.drugs.com/answers/what-a...ine-59260.html

Ble ikke informert av legen om at dette kan være en dårlig combo, selvom jeg har vært åpen om hasjbruk. Whatever. Tusen takk for alle svar og beklager min kverulante oppførsel. Er fortsatt veldig fordjamset over at en så miniskul mengde har forårsaket denne enorme reaksjonen, tenker jeg tar vare på klumpen og får sjekka den på et eller annet vis bare for å være 100% sikker på at det ikke var noe uggent, men er jo selvfølgelig aller mest sannsynlig at det var interaksjonen. Uansett, holder meg unna hasj fremover.

Sorry for elendig fornatering og at jeg akuratt quota 3 innlegg. Er på mobil.
Sist endret av Bakr; 14. november 2018 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.