Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av kmsc Vis innlegg
Bombe. Hvem skulle tro medikamenter kunne ha interaksjoner med narkotiske midler? Neste gang kan man kanskje ha dette i bakhodet før man mener ditt og datt, og er overbevist over at greiene er laced med ting som ikke eksisterer
Vis hele sitatet...
Seff enig i det. Men f.eks det at jeg følte det som syre i så mange timer med den euforien gjorde at jeg ikke skjønte bæret. Og det faktum at jeg har røyka en del mens jeg har gått på disse medisinene uten problem. Nå var det jo ingen her som foreslo interaksjonen mellom medisinene og cannabis, var mer pissed på alle som mente at det bare var sterkt shlt og en vanlig psykedelisk opplevelse, eller aom mente at jeg overdrev.
Har hatt litt sinneproblemer de siste dagene, også ble jeg kanskje en smule overengasjert. Også er jeg nok en smule kverulant til tider. Uamsett, ser at jeg tok feil, men still, lett å være etterpåklok. Hvis du var en så klok person som du prøver å fremstille deg selv som så hadde du kanskje nevnt dette FØR jeg posta forklaringen?
Sist endret av Bakr; 14. november 2018 kl. 00:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.