Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Selv om jeg selv stiller meg ganske skeptisk til at det er noe galt med hasjen din, så syns jeg likevel det er merkelig at nesten alle her konkluderer ganske så sikre på at hasjen helt i orden. Det er ikke vanskelig å blande en dritt plate (som ellers ikke hadde solgt) med f.eks syntetiske cannabinoider. Jeg vet om idioter som har gjort tilsvarende å solgt det som god shit dessverre... Av erfaring så kan shit vare utrolig lenge, særlig når man blir så balle fjern som ts beskriver, men jeg syns dog det er rart med alle ettervirkningene som blir beskrevet.

TS:
Personlig så opplever jeg at vist man først får sånne sterke rus opplevelser på hasj at det er lett for å skje igjen de 4 - 6 neste gangene jeg røyker, selv om jeg røyker ekstremt små doser for å prøve å unngå det. Hvorfor prøver du ikke bare å kjøpe en ny god hasj fra en annen kilde for å se om det eventuelt skulle skje igjen? Sansynligheten for å kjøpe en anen hasj som også skulle være blandet ut skal være ekstremt liten da det er ekstremt sjeldent å komme over ublandet hasj i førsteomgang. Reagerer du likt som med den du har nå så tipper jeg at du bare får sterke rus opplevelser av hasj fortiden, gjør du ikke det så kan det jo hende den du har nå er ublandet. Kanskje den ikke er det uansett, men hvorfor ta sjansen? kast det i søpla.

Denne tråden gir meg sterk deja vu forresten =P
Sist endret av Alge; 13. november 2018 kl. 21:50.