Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Sitat av Bakr Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan i helvete dere kan mene at det bare var en kraftig rusopplevelse? Er ikke første gangen jeg har røyka for å si det sånn. Har dere lest posten i det heletatt? Mener dere seriøst at en klump på den størrelsen jeg beskriver som er en tiendel av det jeg ròyker vanligvis kan gi den effekten? I 9 timer og med de ettervirkningene jeg beskriver? Har fått psykeseliske opplevelser fra hasj før og dette var ikke i nærheten av samme effekt.

https://imma.gr/76691xe707d
Vis hele sitatet...
Kan da godt hende du har fått rusutløst psykose av god hasj i tillegg til at du knasker piller?

Hva er vitsen i å i det hele tatt be om andre perspektiver hvis du så bastant mener at du sitter på sannheten? Meningsløst.

Så vidt jeg vet varer ikke noen av JWH-strainsa i 9 timer i strekk. Ikke en gang en relativt stor dose sopp gjør det på den måten du beskriver, men du kan jo så klart ha fått et flunkende nytt kjempepotent RCpsykedelika, men må si jeg tviler.

Beste er jo å snakke med personen du skaffa dette fra og evt. andre du vet har inntatt det for å kalibrere.

Edit: ser du fant ut at det var blandingsmisbruk. Hvem skulle trodd!
Sist endret av Våtfisk; 13. november 2018 kl. 21:19.