Tråd: Pensla hasj?
View Single Post
Sitat av Bakr Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan i helvete dere kan mene at det bare var en kraftig rusopplevelse? Er ikke første gangen jeg har røyka for å si det sånn. Har dere lest posten i det heletatt? Mener dere seriøst at en klump på den størrelsen jeg beskriver som er en tiendel av det jeg ròyker vanligvis kan gi den effekten? I 9 timer og med de ettervirkningene jeg beskriver? Har fått psykeseliske opplevelser fra hasj før og dette var ikke i nærheten av samme effekt.

https://imma.gr/76691xe707d
Vis hele sitatet...
Jeg synes det høres ut som om du har tenkt mye over hva som skjedde, og kanskje fått litt angst. Det kan gi slike symptomer som du beskriver, for eksempel at du kan bli tullete i hodet og kløne med ting og få drastisk nedsatt korttidshukommelse. Det er jo heller ikke så rart å begynne å kjenne litt etter for senvirkninger hvis man er redd for at man har fått i seg syntetiske cannabisprodukter, dette kan skape veldig reelle og virkelige problemer som rett og slett er fabrikkert av din egen hjerne.

Om hasjen du fikk inneholdt syntetiske cannabinoider eller noe annet lumskt som gir slike effekter og ettereffekter så burde det bli et ganske rent helvete i området rundt deg av folk som blir ufrivillig kastet inn i en ukjent og veldig sterk rus med grove ettervirkninger. Dersom kun en minismule gir deg disse effektene skulle en jo tro at legevakten er bort imot stappfull nå. I så fall vil jeg tro avisen skriver om det.

Det beste du kan gjøre er å kaste hasjen og kjøpe ifra en ny batch dersom du vil fortsette å røyke. Opplever du det samme igjen så kan du føle deg trygg på at det bare er hodet ditt som ikke tåler cannabis slik det en gang gjorde. Lykke til.