View Single Post
Beklager veldig de innleggene, jeg husker såvidt jeg skrev de, men det virket veldig lurt der å da så påtent som jeg var...
Ja Hjelm1, da kan du forestille deg hvordan det er :S ting blir bare værre og værre.. Er ikke sikker på hva barrierer betyr, men om det betyr sperrer mot heroin, så ja, jeg hadde det i utganspunktet, jeg hadde bestemt meg for å aldri ta heroin å LSD av en merkelig grunn, men usakelig i denne tråden.
Hehe..om jeg hadde begynt å skrive hyggelige brev til venner og familie så tror jeg de hadde tatt det som en dårlig spøk.

Å takk for det Betty
Ja syntes det er tragisk selv, å den dårlige utviklingen hjelper ikke akkurat.. Tanken var snill den, men som du sier så er det ikke så mye vits, jeg tenker bare på rus, jeg blir gal! Jeg tør ikke love hyppige oppdateringer selvom jeg gjerne skulle gjort det, men de kommer når de kommer

Nå sitter jeg her med panikk fra helvete, ingen form for opiater jeg kan ta, eller har 150mg Dolcontin, men den kan jeg ikke ta siden jeg tok siste subutexen min i natt, å Dolcontin gir meg ingenting. Innholdet i skuddene jeg setter, snorter eller røyker har steget betraktelig de siste par mnd. Folk trekker seg mer unna, jeg har aldri følt meg så alene som jeg gjør nå! Nåt jeg er frisk så hjelper jeg folk med det jeg har mulighet til, om det er dop eller hagearbeid, men får ingenting tilbake har jeg merket... eller det har gått opp for meg først nå er bedre å si.
Å i tillegg så er det jo Lørdag, så det er vel minimalt med steder jeg kunne henvendt meg for hjelp... må desvetrre avslutte nå, pc'n går tom for strøm, men skriver mer senere i dag uansett hva som skjer.

Ha en god dag, å nyt hvert øyeblikk du føler deg bra, rusmissbruker eller ei.

Fant igjen en link til noe som heter lasso prosjektet som jeg hadde fått i en annen tråd http://rus-ost.no/file=10181

Men selvfølgelig gjelder det Osloboere, jeg bor desverre 30 min unna den grensa..Dette er kanskje ikke noe lur løsning, men kan jeg si at jeg ikke har fast bopell å oppholder meg i Oslo for tiden?

Eller er det noe sted man kan få akutt hjelp i Akershus (som i tillegg er helgeåpoent)
Virker somdet bare er Heroinister i Oslo og De store byene heroinister trenger hjelp...

Jeg venter på svar fra LAR enda, men har noen uker igjen før jeg får svar derfra.. Jeg har ingen å snakke med, ingen steder å henvende meg.. Nå klager jeg mye, men de som har vært eller er eder vet hvor desperat man blir :S
Sist endret av KjellFresh; 23. januar 2016 kl. 07:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.