View Single Post
Sitat av sth Vis innlegg
Jeg kunne ikke vært mer uenig med deg. En ting er at heroinist + bikkje er en jævla narkisklisje, sammen med støgge joggebukser og tribal's. Men det betyr jo ingenting. En hund har ingenting i et ustabilt rusmiljø å gjøre. Tråkke gatelangs i byen i timesvis med støy og andre situasjoner er ikke god dyrevelferd. Jeg har selv vært avhengig av heroin og jeg vet hvordan man prioriterer når man er hekta. Og har ingenting tro på at det er noen god løsning for hverken hunden eller TS, før han eventuelt har fått LAR eller behandling for sitt rusproblem.
Vis hele sitatet...

Må du ro dæ heilt ned og les mine innlegg her. Jeg presiserte i ett tidligere innlegg att hunden kom etter endt behandling, for TS sa att det var i tiden hjemme etter behandling at han har utfordringer med å holde seg unna rusmidler. En hund har selvfølgelig ingenting å gjøre i ett rusmiljø, men tiden etter behandling er en hund en god motivatør for å holde seg nykter. Ensomhet er nok en av de større grunnene for at det skjer, og et dyr man ser er glad og fornøyd, og gir deg betingelsesløs kjærlighet ER en god motivasjon!



Ikke sku alle heroinister under samme kam, noen kan ha andre motivasjoner enn deg.
Sist endret av Mozzie; 6. desember 2015 kl. 19:07.