View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Jeg tenkte på hvordan vi her på forumet skulle betale for en hund til deg og samtidig bevare vår anonymitet og sånt. Det er jo også et spørsmål om etikk og dyrevelferd.
Jeg regner med at de blr en fin helg fordi du har sikret deg det du trenger for å fungere, og kanskje også få rus. Dette sier jeg ikke for å fordømme deg Kjell, jeg planlegger selv slik at heg har de rusmiddler jeg ønsker tilgjengelig.
Fortsett med å skrive, jeg leser i alle fall.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Å sånn ja, da skjønte jeg hva du mente.
Men ingen som trenger tenke på det selvom jeg satt kjempepris på Mozzie sitt snille forslag!
Når det kommer til dyr så er dyrehold null problem, jeg elsker dyr, spesielt hunder, hatt katter, jobbet på gård, pluss at noen i familien ha en gård jeg har tilbrakt masse tid på, om det var type sånn du mente.
Nja, helgen ble ikke en slager i den forstanden at jeg havnet på fest som jeg egentlig skulle, jeg endte opp med å sitte med en kompis og ta noen Pils, piller (xanor, rivotril, flunipam og diazepam), et par striper speed og selvfølgelig Heroin. Heldigvis har jeg klart å legge av til i morgen også...

Nei jeg følte ikke noen fordømnmelse, jeg vet hvem jeg er, å legger ikke skjul på det, folk får ta meg som jeg er, enten jeg er ruset eller har blitt rusfi (som fremdeles er målet)
Men jeg er ogfså sånn som nesten må planlegge bruket mitt, kan bli ganske stressende når ting ikke går som det skal..
Ja nå har jeg fått igjen skrivelysten tror jeg, så da kommer det nok en oppdatering innimellom

Sitat av Susa Vis innlegg
Jeg tror ikke på å skaffe seg et dyr, man må kunne ta vare på seg selv først, så andre.

Men ønsker deg lykke til videre KjellFresh. Håper du fortsetter å oppdatere her, vi er mange som setter pris på deg!
Vis hele sitatet...
En hund skal jeg ha igjen! Men da skal jeg være rusfri og betale for den selv hehe..

Ja bli oppdateringer siden det tydligvis er ønsket av noen, noe som bae er hyggelig! Å setter pris på støtte fra alle som gjør det.

Ha en fin morgen
Sist endret av KjellFresh; 5. desember 2015 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.