View Single Post
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Hvor mye sånn ca bruker du på en ukes tid kjell? penger altså
Vis hele sitatet...
Ca 5000+/-.. Men bruker for en god del mer enn det, pluss at jeg ogte fåt teste heoin, å da kan jeg få et par gtram gatis... Har heldigvis "snille" kontakter jeg har bukt i lang tid, så få en del billigere.
Nå har jeg nesten lagt alkoholen på hylla, så da ble det lettere skaffe penger til den andre dritten, hAadde aldri trodd at Heroin skulle ta over Alkolbruket mitt,
men det har tatt over livet mitt.

At folk fremdeles er dumme nok til å prøve dette skjønner jeg ikke..Man ofrer ALT, å det er ikke noe overdrivelse heller, man gi faen i jobb, skole, venner, familie, man driter i et vektig nav møte for at man skal få penger, men driter i det å sitter hjemme klager for hardelivet. Å folk på gata er ingenting for hverandre, an føler seg som et mål for hva som helst når man trasker rundt der, unsett om man har noe på seg eller ikke.

Fuck det livet her...Jeg er ikke suicidal, men tenker hver dag på at jeg bare forsvant, færre og færre som bryr seg, sånn er det for alle som havner utpå, å er ekstremt glad for at jeg ha en leilighet å bo i hvertfall..Ser faktisk bra ut for har ei speed venbinne som cleaner leiligheten fo en stripe så, hehe...(hun tilbyr seg det selv, ikke noe tvang fra min side, måtte bare avklare det, hehe)

Sitat av Ambryo Vis innlegg
Hvor mye sånn ca bruker du på en ukes tid kjell? penger altså
Vis hele sitatet...
Ca 5000+/-.. Men bruker for en god del mer enn det, pluss at jeg ofte får tnye varer, å da kan jeg få et par gtram gatis... Har heldigvis "snille" kontakter jeg har bukt i lang tid, så få en del billigere.
Nå har jeg nesten lagt alkoholen på hylla, så da ble det mer penger til den andre dritten, hadde aldri trodd at Heroin skulle ta over Alkolbruket mitt,for det var ganske bad, så jeg trodde jeg hadde truffet rock bottom der,
men det har tatt over hele livet mitt!

At folk fremdeles er dumme nok til å prøve dette skjønner jeg ikke!!
Man ofrer ALT,å for hva??
Men det kan jo skje alle, har møtt absolutt alle mennesketyper inneinfor dette miljøet.
litt spesielt når man sitter hos en dealer å plutselig dukker det opp en stresskoffert kar som ser ut som verdens mest straighte kar, eller veldig unge, som netopp har startet.. (Jeg er sterkt i mot salg av drugs til yngre som ikke har dratt på seg et problem enda) Og så var den jo på den "norge på dop" episoden der de fant heroin på toalettet som ble bukt av de ansatte der. (ligger på www.tv3play.no) Husker ikke hvem episode det var.

Det er ikke noe overdrivelse heller, man gi faen i jobb, skole, venner, familie, man driter i et vktig nav møte for at man skal få penger feks., men driter i det å sitter hjemme klager for harde livet selvom det er din egen skyld. Å folk på gata er ingenting for hverandre, man føler seg som et mål for hva som helst når man trasker rundt der, unsett om man har noe på seg eller ikke.. mye ustabile folk på gata fulle av våpen og drugs som raner deg uten å blunke.
Synd at mange som kun skal ha seg en bønne, og som av en eller annen grunn må kjøpe på gata plutselig er i et annet miljø en de var, gjelder selvfølgelig ikke alle.

Prøver skremme de yngre med litt fakta og erfaringer, å jeg har det bra i forhhold til mange i det miljøet. Men ikke for den "vanlige" verden

Fuck det livet her...Jeg er ikke suicidal, men tenker hver dag på at jeg bare forsvant, færre og færre som bryr seg, sånn er det for alle som havner utpå, å er ekstremt glad for at jeg ha en leilighet å bo i hvertfall..
Ser faktisk bra ut for har ei speed venbinne som cleaner leiligheten for litt speed så det er jo greit..hehe...(hun tilbyr seg det selv, ikke noe tvang fra min side, måtte bare avklare det, hehe)

Ble et langt svar på hva bruket mitt lå på, men jeg savnet å skrive litt også.

God kveld

Vet ikke hva som skjedde der, men det er den nedeste biten som er svaret mitt (etter at jeg har svart for andre gang altså)
Sist endret av KjellFresh; 4. desember 2015 kl. 18:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.