View Single Post
Jeg kjenner meg veldig gogodt igjen I det du forteller, og har hatt det noe lignende likt.
Jeg var "heldig" som bare brukte heroin, og bare hadde den jobben. Piller skal vist være værre sies det, da abstinensene varer så veldig mye lenger.

Når det gjelder fritidsaktiviteter eller ting og gjøre, så er det vanskelig og si. Når jeg brukte heroin, gikk dagen til og dra til Oslo, ordne dop, dra tilbake og så bare sitte foran TV'EN. Klarte ikke gjøre så mye annet. Hadde ikke så mye tid heller, da det tok 5 timer fram og tilbake. Lol.

Det er først etter at jeg kom inn I LAR at jeg klarte og komme meg ut av huset. Jeg fikk også veldig mye hjelp til dette, fra "kirkens sosial tjeneste" som hadde flere prosjekter for og få rusavhengige ut I aktivitet. For min del var det klatring.
Gitaren min har vært med meg på tykt og tynt, og vært god "meditasjon"

Når det kommer til lege og subutex/ subuxone, fikk jeg forklart av min lege at han ikke kunne skrive det ut uten godkjennelse, noe som han fikk etter et 2 dager opphold på Aker sykehus.

Har du gått gjennom hele søknads prosessen I Lar, eller har de bare sagt nei?
For jeg vet at du har krav på vente medisin imens de behandler søknaden. Tror legen kan skrive ut temegestic (?) Uten spesiell tillatelse, men ikke helt sikker.