View Single Post
Kontakt politiet, kom deg på voldtektsmottaket fortest mulig så dem kan dokumentere ditt og datt i din favør.
Er lei av denne debatten for det kryr av sjuke jenter som skriker voldtekt også kryr det av menn som voldtar, jeg vet hvor syke i nøtten kvinnfolk er til å twiste elskov til å bli en voldtekt med en stakkars kåtbukk som uskyldig offer og jeg vet at det finnes syke menn, jeg har selv blitt stoppet av en ung fremmed mannlig afrikaner som lurte på om jeg hadde kjæreste, ja sa jeg og da spurte han om han kunne ha sex med henne, nei sa jeg og da spurte han om han kunne ha sex med meg(jeg er mann).
Det finnes menn med sinnsyk libido som gjør alt for å score og det finne minst like mang jenter med komplekser og problemer som skriker voldtekt uten grunn.
Til syvende og sist har en sak tre sider, din versjon, min versjon, og den hele og fulle sannhet.
Også har du obviouse voldtekter som man lettere kan lage en mening om, når fem gutter på rave full i ghb voldtar en kjerring inne på dass og river av henne alt håret.
Sånne ring skjer uten at siste eksempel var reelt, Det blir så mange ofre når noen skriker voldtekt og jeg tror at enkelte blir dømt for ting de ikke har gjort mens andre blir frikjent for grove lovbrudd.
Kanskje utvikle nye metoder for å unngå at uskyldige blir mistenkt og heller være skråsikre gjennom nye metoder som inkluderer fagpersonell som analyserer forklaringer og bevis og hvordan tiltalte/fornærmede er som person.
Mine tanker går nå til "the night of" på hbo-nordic som omhandler nettopp det jeg har skrevet om..