View Single Post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
vi er nok bare uenige. Sier ikke at du plager pitbullene dine, bare at de fleste som ønsker seg slike hunder ikke ønsker seg en hund, men et våpen\statussymbol. Vil man være tøff, kjøp heller balltre eller tribal tattis. Ikke et levende dyr.
Vis hele sitatet...

Da burde du lese resten av det første innlegget mitt.
har du kustus på bikkja di har det ikke noe å si hva slags hund du har, poenget med pitbull er bare at den har såpas sterk psyke at der en shaeffer eller puddel ville gitt opp kampen vil en pitbull kjempe til siste bloddråpe.

Og det er derfor diverse folk har funnet ut at det er kult, som foreksempel min forhenværende venn.
Dermed med din holdning bør man forby amerikansk bulldogg også.
Rottweiler og.

Som sagt, jeg har hatt hund gjennom nesten hele livet, og den siste jeg/vi hadde var en staff, og den var den beste familiehunden vi noen sinne har hatt, smarteste og mest familievennlige var den og.

Høyt premiert utstillings hund som hadde masse priser i lydighet og.
Imponerende stamtavle hadde han og.
Så en pitbull eller lignende hund (amstaff og staffordshire er omtrent samme hund(merk jeg sa omtrent, jeg vet det er små forskjeller)) er en utrolig flott hund men som sagt i de rette eiers hender.

Skal jeg være farlig kan jeg godt ta med kniven i kjøkkenskuffen, ned til karl johan og gjøre ganske mye mer skade enn en liten hund.

Det finnes flere nettsider og kennelklubber som har med disse hunderasene og gjøre, som vet mer enn folk her, så er du virkelig interessert kan du kontakte de, og ikke gjennom folk som bare skal utdype sine egne meninger uten fakta.