View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vold er aldri greit under noen som helst omstendigheter.
Vis hele sitatet...
Det der stemmer rett og slett ikke, og forteller meg bare at du har vært fornuftig nok og ikke minst heldig nok til å aldri ha vært nødt til å håndtere en person eller personer som mener det stikk motsatte av det du åpenbart gjør. Eller at meningene dine er farget av egne tabber.

Vold er selvsagt noe man bør prøve å unngå å utøve, men å si at det "aldri under noen omstendigheter" er greit er veldig, veldig naivt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mitt tips: Legg vekk hånda di, du trenger ikke den. Bruk heller den styrken til å overse situasjonen du irriterer deg over.
Tenk om alle fulgte det tipset, da ville kanskje ikke det vært krig i verden heller.
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker ikke å gå inn på detaljer rundt hva som skjedde, men jeg var veldig glad for å ha hendene mine da jeg ble overfalt med stikkvåpen for en del år siden. Da var det faktisk nødvendig for meg å bruke vold, selv om det hjalp minimalt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har alltid hatt den holdningen, men da jeg var omtrent 20 år gammel, var jeg voldelig mot kjæresten min. Den dag i dag, nå som jeg er nesten 30, skammer jeg meg for det hver eneste dag. Jeg kan dessverre aldri rense den samvittigheten på noen måte, selv om jeg har bedt om unnskyldning en million ganger og fremdeles har kontakt med ekskjæresten min. Hver eneste gang jeg tenker på den gangen banner jeg. Faen!
Vis hele sitatet...
Jeg applauderer deg riktignok for å ha vokst på det området og at du innser feilene du har gjort. Ingen er perfekte, men at du har forandret deg og prøver å bli bedre er det beste du kan gjøre. Creds for selvinnsikt + villighet til å erkjenne feil og gjøre endringer
Sist endret av krystallkongen; 6. oktober 2021 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.