View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
En annen upopulær mening: Du går sammen med kjæresten din og noen fornærmer henne med seksuelt ladede kommentarer eller liknende. Du «setter fyren på plass» og får deretter kjeft av dama for å ikke bare ignorere det. Hvis du derimot ikke gjør noe så kan dama ende opp med å føle at du ikke forsvarte henne og at du er svak. Det er en reell greie og kan gjøre en mann usikker på hva som er rett.

Det er seff forskjell på å svare tilbake og å bruke vold men i øyeblikket kan ting bli vanskelig å tolke
Vis hele sitatet...

Seriøst var det eksempelet du klarte å komme med for å forsvare vold? Det er ikke en reell greie det der men noe konstruert i et mannlig egos hode! Hvis jeg går med typen min eller en mannlig venn så skjer det så å si aldri at noen andre menn kommer med seksuelt ladede kommentarer. Hvis noen gjør så fnyser vi av det og går videre og hvis han jeg gikk med hadde begynt å klikke på den andre mannen så hadde det vært rødt flagg! Ingen damer er keene på å ha en mann med fragile masculinity og aggresjonsproblemer!
Når vi jenter går alene uten mannlig venn eller kjæreste så får vi sånne kommentarer ofte og hvis noen er så nedlatende at de fortjener svar og oppmerksomhet så klarer jeg fint selv å rope fuck deg etter han mens jeg går videre.
Sier ikke at menn ikke skal blande seg når andre menn er nedlatende mot jenter men hallo vold??? Gjør noe med machokomplekset ditt for det skader deg selv og dine egne relasjoner mere enn andre heh..