View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Skrotnisse: Jeg slet virkelig ut i fra det første bildet, det er ukke helt i fokus og gir hattene et annet preg enn de har i virkeligheten.

De jeg kan gå god for er nr 9, 11, 28, 29,30 ,41, 42, 43 46, 47, 49 resten blir jeg for usikker på, sørg for at fokusen er fuckings sylskarp, bare litt dårlig fokus gir huden på hattene et mykere/softere preg som får meg til å tro at det er en helt annen sopp.



Pob31: Kast 6, 7, 8, 17-21, 23, 25-32, 34-38
Mange av soppene er alt for unge til å kunne identifiseres ordentlig, men resten er flein.

t96r8: Kast 6, 8, 14, 17, 19, 24, 37,38, 42,43, 45, 47, 50-57, resten er flein.

Det er flere unge sopper som er vanskelig å identifisere.


soppmannen123
: Kast alt, umulig å identifisere de, hattene er så sorte og mørke at man ser null detaljer.

novastar: Flein alt sammen, minus i margen for å ikke numerere de men pluss for et godt skarpt foto.

Killakrembanan: 2 og 3 er ikke flein, kast 5 og er for liten til at jeg kan være sikker, resten er flein.

Stutter: Smuldremetoden på hatten er en fin måte å være sikker på ja. Du har flein her ja.

lucie: Kast nr 13, 17,18 , 20, 23, 33, 35, 36, 38,39, 40, 43-47. resten er flein.

Vi identifiserer bare fleinsopp, vi er ikke fullbårne mycologer som sitter på ekspertise over hele Norges mycofauna.

Det kan godt hende.

Tvilsomt at det er flein, kjøttet er helt annerledes virker det som.

Jepp, det er en fleinsopp, den har kanskje begynt å råtne.

Større fleinsopp har mer virkestoff i seg ofte ja, men nivåene varierer ikke så mye at det er problemer å dosere etter vekt.

Her snakker du om noe særdeles subjektivt som er vanskelig å sette svar på, effektene er annerledes fra LSD og sopp.
Sopp har mye kraftigere bodyload og du kan føle deg mye mer ruset på sopp enn LSD som også har bodyload men av en helt annen karakter enn sopp gir deg.
Sist endret av Dodecha; 10. oktober 2018 kl. 11:14.